O NAS

O NAS

BANSEK POZYCJONOWANIE

Nasza firma Pozycjonowanie Łódź istnieje na rynku już ponad 20 lat i od tamtej pory zapewnia kompleksową obsługę w zakresie promowania www, hostingu i tworzenia stron internetowych. Możemy się poszczycić mnóstwem udanych współprac, także z dużymi firmami i mediami. Jesteśmy zawsze na bieżąco z nowymi technikami SEO i poświęcamy temu, co robimy maksimum czasu i uwagi.

Możesz nam zaufać

Jesteśmy solidnym partnerem w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych. Nasza firma posiada wieloletnie doświadczenie i wiedzę, które wykorzystujemy, aby pomóc naszym klientom osiągnąć sukces online.

Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu pozycjonowania stron internetowych. Dostosowujemy nasze strategie do indywidualnych potrzeb klientów, obejmując optymalizację treści, analizę konkurencji, link building i inne skuteczne techniki SEO.

Jesteśmy zaangażowani w sukces naszych klientów i poświęcamy każdemu projektowi maksymalny czas i uwagę. Monitorujemy wyniki naszych działań i dostosowujemy strategie, aby zapewnić najlepsze rezultaty.

Co nas wyróżnia?

PŁATNOŚĆ ZA WYNIK

Pierwszej opłaty dokonujecie Państwo dopiero w momencie uzyskania wyników czyli wyświetlania witryny na pierwszej stronie wyników Google.

KONKURENCYJNE CENY

Staramy się by pozycjonowanie było nie tylko dla bogatych. Nasze konkurencyjne ceny i dopasowanie oferty pozwala skorzystać każdemu z naszych usług.

AUDYT STRONY

Przed rozpoczęciem pracy związanej z promocją strony dokonujemy bezpłatnego audytu. W ten sposób zadbamy o pozytywny odbieranie witryny przez wyszukiwarkę Google.

Frazy kluczowe

Na samym początku procesu promowania trzeba określić odpowiednie frazy kluczowe, czyli krótkie treści najczęściej wpisywane przez internautów do wyszukiwarki. Mowa o zwrotach typu: „serwis telefonów komórkowych Łódź” albo „prawnik Warszawa”. Doświadczony i rzetelny specjalista SEO dobiera zwykle kilka takich fraz pod kątem ich popularności i planowanego przełożenia na zwiększoną liczbę odwiedzin danej strony, a nie pod kątem samej łatwości ich poromowania. Im bardziej konkurencyjne są słowa kluczowe, tym większego nakładu pracy i użycia skuteczniejszych narzędzi wymaga ich wypromowanie. Tylko promowanie popularnych fraz ma jednak sens z punktu widzenia właściciela witryny internetowej chcącego zainteresować odbiorców swoją ofertą.

Optymalizacja kodu źródłowego strony

Właściwy proces promowania powinien zostać poprzedzony starannym audytem strony internetowej. Każda witryna składa się z kodu źródłowego, którego prawidłowa treść i struktura przyczynia się do znaczącego polepszenia widoczności strony w Google. Chodzi o tak podstawowe rzeczy jak zgodność z najnowszymi standardami XHTML. Profesjonalny specjalista SEO zadba o usunięcie zbędnych linijek kodu, poprawne oznaczenie nagłówków, uzupełnienie tagów „alt” itp. Są to stosunkowo proste, lecz niestety często bagatelizowane zabiegi, które jednak niosą ze sobą szereg korzyści. Dobrze zoptymalizowana witryna jest nie tylko lepiej oceniana przez roboty wyszukiwarki, ale zużywa też mniej transferu danych. Należy przy tym wystrzegać się przestarzałych, nieetycznych i przede wszystkim nieefektywnych „sztuczek”, jak białe treści czy techniki spamerskie.

Unikalna i jakościowa treść

Algorytmy Google podlegają ciągłym udoskonaleniom. Od dłuższego czasu coraz większe znaczenie dla skuteczności osiągnięcia wysokich wyników posiadają teksty zamieszczane na stronach internetowych. Zasadniczo należy dążyć do tego, by były to treści wyglądające jak tworzone dla realnych czytelników, a nie tylko dla robotów Google. Teksty muszą posiadać odpowiednią objętość, być merytoryczne i umiejętnie nasycone słowami kluczowymi. Dużą wagę ma ich unikalność – nie należy po prostu kopiować ich z innych stron www. Twórca strony powinien więc w możliwie twórczy i czytelny sposób opisać w poszczególnych zakładkach różne aspekty funkcjonowania firmy czy części składowe jej oferty. Dobrą praktyką jest także stworzenie na stronie internetowej czegoś w rodzaju branżowego bloga, w którym od czasu do czasu znajdzie się nowy wpis. W ten sposób witryna jest nie tylko lepiej oceniana przez Google, ale i zwykłych użytkowników, którzy zaciekawieni zamieszczoną tam treścią spędzają na niej więcej czasu.

Cierpliwość i systematyczność

Algorytmy Google podlegają ciągłym udoskonaleniom. Od dłuższego czasu coraz większe znaczenie dla skuteczności osiągnięcia wysokich wyników posiadają teksty zamieszczane na stronach internetowych. Zasadniczo należy dążyć do tego, by były to treści wyglądające jak tworzone dla realnych czytelników, a nie tylko dla robotów Google. Teksty muszą posiadać odpowiednią objętość, być merytoryczne i umiejętnie nasycone słowami kluczowymi. Dużą wagę ma ich unikalność – nie należy po prostu kopiować ich z innych stron www. Twórca strony powinien więc w możliwie twórczy i czytelny sposób opisać w poszczególnych zakładkach różne aspekty funkcjonowania firmy czy części składowe jej oferty. Dobrą praktyką jest także stworzenie na stronie internetowej czegoś w rodzaju branżowego bloga, w którym od czasu do czasu znajdzie się nowy wpis. W ten sposób witryna jest nie tylko lepiej oceniana przez Google, ale i zwykłych użytkowników, którzy zaciekawieni zamieszczoną tam treścią spędzają na niej więcej czasu.

Płatność za wynik

W branży SEO trudno ustalić sztywny cennik świadczonych usług, gdyż wszystko zależy od trudności w wypromowaniu fraz. Rzetelna firma po dokonaniu stosownej oceny powinna jednak przedstawić klientowi realne możliwości wypromowania jego witryny na wskazane frazy i w określonym czasie. Nie jest tajemnicą, że o ile na przykład frazę typu: „niebieski motocykl” da się wypromować minimalnym nakładem środków, o tyle frazę w rodzaju: „kredyty” należałoby „zaatakować” pokaźnymi mocami przerobowymi, nie wyłączając dedykowanych serwerów. Uczciwa oferta specjalisty SEO zawiera przejrzyste zasady rozliczania się z klientem. Może to być na przykład opłata miesięczna naliczana tylko wtedy, gdy w danym miesiącu promowana strona www znajdzie się na co najmniej dziesiątej czy piątej pozycji w Google. promowanie strony jest tak naprawdę formą reklamy, a reklama powinna przynieść firmie przychody większe niż koszty jej wykupienia. Oferty SEO obiecujące „cuda” za śmiesznie niską cenę należy uznać za bezwartościowy spam i wyrzucenie pieniędzy w błoto. Z drugiej strony szczególnie osoby o słabej orientacji w branży powinny wystrzegać się też zawyżonych cen lub naciągania na promocję łatwych, ale mało popularnych fraz, które nie przekładają na zwiększony ruch na stronie. Uczciwa firma pozycjonerska to klucz do sukcesu.

Potencjał

Tworząc komercyjną stronę internetową musimy mieć świadomość, że nie jesteśmy jedynymi na świecie sprzedawcami danego rodzaju produktów czy usług albo jedynymi dostawcami określonych treści. Sztuka polega na wybiciu się na tle konkurencji i zwróceniu na siebie uwagi potencjalnych klientów, co w erze postępującej cyfryzacji staje się coraz ważniejsze na kolejnych rynkach. Strona internetowa odwiedzana tylko przez swoich właścicieli nie przyda się na wiele. Banalną prawdą pozostaje fakt, że według wszelkich badań internauci w poszukiwaniu interesujących ich treści zazwyczaj klikają jedynie w pierwsze kilka linków ze szczytów wyników wyszukiwania Google. Gdy użytkownik znajdzie tam to czego szuka, to zostaje na wysoko wypromowanej stronie. Jeśli zaś poszukiwania zakończą się fiaskiem, to z dużym prawdopodobieństwem po prostu zmieni frazę zamiast przekopywać się przez kolejne strony wyników. Niskie pozycje w wyszukiwarce powodują, że witryna jest praktycznie niewidoczna, a więc nie ma na niej ruchu. Dlatego praktycznie każdy sklep internetowy, który zainwestował w skuteczną promocję, odnotowuje skokowy wzrost zainteresowania swoją ofertą. O profesjonalnym SEO powinien pomyśleć każdy komu zależy na przyciągnięciu do siebie klientów – zarówno jeśli mowa o nowej stronie internetowej, jak i witrynie już przez kogoś promowana, ale bez widocznych efektów.