...

Blog

Blog
Google Moja Firma

Negatywne opinie w Google Moja Firma

Google Moja Firma to bezpłatna usługa, która pozwala właścicielom firm na tworzenie i zarządzanie swoimi profilami biznesowymi w wyszukiwarce Google i Google Maps. Google Moja Firma pomaga firmom zwiększać swoją widoczność, budować zaufanie i zdobywać klientów. Jednym z elementów Google Moja Firma są opinie, które użytkownicy mogą wystawiać firmom na

Zobacz więcej »

Meta title – co to jest i jak je optymalizować?

Meta title to jeden z najważniejszych elementów SEO, który wpływa na to, jak Twoja strona jest postrzegana przez użytkowników i wyszukiwarki. Meta title to tytuł, który pojawia się na karcie przeglądarki, w wynikach wyszukiwania i w zakładkach. Meta title powinien być krótki, zwięzły, unikalny i adekwatny do treści strony. W

Zobacz więcej »
Google_Ads

Kampania Google Ads krok po kroku – poradnik

Google Ads to jedno z najpopularniejszych narzędzi do reklamowania się w internecie. Dzięki niemu możesz dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy szukają produktów lub usług podobnych do Twoich. Aby skutecznie prowadzić kampanię Google Ads, musisz jednak wiedzieć, jak ją zaplanować, skonfigurować i optymalizować. W tym artykule przedstawimy Ci krok po kroku,

Zobacz więcej »

Jak sprawdzić pozycję swojej strony w Google

Jak sprawdzić pozycję swojej strony w Google? – 4 skuteczne sposoby Z pewnością zdajesz sobie sprawę, że pozycja Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google ma ogromne znaczenie. Im wyżej znajduje się Twoja strona, tym większa jest szansa, że przyciągniesz więcej odwiedzających. Dlatego tak ważne jest regularne monitorowanie pozycji swojej strony

Zobacz więcej »

Google Trends w działaniach marketingowych i SEO: Narzędzie do analizy i strategii

Spis treści Jak działa Google Trends? Korzystanie z Google Trends Dane w Google Trends – jak je wykorzystać? 3.1. Długoterminowość, chwilowość i sezonowość trendów 3.2. Porównanie zainteresowania tematami 3.3. Wyszukiwanie w ujęciu globalnym i lokalnym 3.4. Podpowiedzi tematów i fraz pokrewnych 3.5. Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym – czyli Twój sposób

Zobacz więcej »

Audyt SEO online – pułapki

Audyt SEO to usługa oferowana przez wiele agencji, a także dostępna online w formie darmowych narzędzi. Jednakże, z mojego wieloletniego doświadczenia wynika, że większość takich audytów nie ma znaczącego wpływu na biznes. W tym artykule omówię, dlaczego tak się dzieje i jak skutecznie podejść do analizy swojej strony internetowej pod

Zobacz więcej »

Jak działa indeksowanie stron internetowych?

Na początek, w celu lepszego zrozumienia dalszej części artykułu, chciałbym przypomnieć, jak działa indeksowanie w Google. Nowa podstrona danego serwisu, czy całkiem nowa strona, mogą się pojawić w Google dopiero po dodaniu danego adresu URL do indeksu Google. Ten indeks, to nic innego jak spis wszystkich adresów URL, które zawierają

Zobacz więcej »
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.