...

Blog

Blog

Lokalizacja użytkownika a wyniki wyszukiwania

1. Wprowadzenie Google ma różne wyniki wyszukiwania dla różnych lokalizacji, ponieważ stara się dostarczyć najbardziej relevantne wyniki dla użytkownika w danym miejscu. Na przykład, jeśli szukasz pizzerii w Warszawie, Google wyświetli Ci restauracje znajdujące się w Twojej okolicy, zamiast tych, które są poza miastem.2. Jak działa lokalizacja w Google Aby

Zobacz więcej »

Sklepy PrestaShop

I. Co to jest PrestaShop? PrestaShop to jeden z najpopularniejszych na świecie systemów do tworzenia sklepów internetowych. Jest to oprogramowanie open source, co oznacza, że jest dostępne za darmo dla wszystkich użytkowników. PrestaShop został stworzony we Francji w 2007 roku i od tego czasu zdobył sobie rzeszę fanów na całym

Zobacz więcej »

Mapa strony i jej znaczenie

Mapa strony, nazywana również indeksem strony, to narzędzie, które pomaga w organizacji treści na stronie internetowej. Jest to graficzne przedstawienie struktury witryny, zawierające listę wszystkich dostępnych na niej podstron wraz z ich hierarchicznym rozmieszczeniem. Mapa strony może być wykonana w różnych formatach, na przykład jako diagram przepływu, drzewo strony lub

Zobacz więcej »

Kształtowanie wizerunku w Internecie

Kształtowanie wizerunku w Internecie – jak zadbać o swoją reputację w sieci? Wprowadzenie W dzisiejszych czasach Internet jest powszechnie używany jako narzędzie komunikacji, edukacji, rozrywki, a także jako źródło informacji o nas samych. Dlatego też coraz większą wagę przykłada się do kształtowania wizerunku w Internecie. Ale co to właściwie oznacza

Zobacz więcej »

Skąd czerpać linki przychodzące?

Algorytm wyszukiwarki Google nie jest publicznie dostępny, a wraz z upływem czasu staje się coraz bardziej rozbudowany. Specjaliści SEO przy pomocy rozmaitych narzędzi, testów i domysłów starają się jak najdokładniej rozgryźć zasady rządzące mechanizmem pozycjonowania stron internetowych. Powszechnie wiadomo jednak, że zasadniczym czynnikiem wpływającym na widoczność określonej witryny w Google

Zobacz więcej »

Optymalizacja i tworzenie strony pod Google

Przez optymalizację strony rozumiemy działania mające na celu poprawę jej kodu, wyglądu i treści tak, by była bardziej przyjazna dla Google. Staramy się więc, by dzięki naszym zmianom była szybciej indeksowana i znajdowała się wyżej w wynikach wyszukiwarki, gdyż dobrze zoptymalizowana strona to połowa sukcesu pozycjonowania.  Najlepiej znać wszystkie zasady

Zobacz więcej »

Filtry i bany w Google

Filtry i bany nadawane przez Google mają za zadanie walczyć ze stronami stosującymi nieuczciwe techniki mające podnieść ich miejsce w wyszukiwarce. Bardzo często właściciele witryn nie zdają sobie do końca sprawy, za co mogą być ukarani a i same kary bywają niekiedy przypadkowe.Na wstępie musimy jednak rozróżnić oba terminy. Filtr

Zobacz więcej »

Dwa lub więcej adresów biegnących do jednej strony

Dość często spotykamy się z błędnym wyobrażeniem, że jeżeli będziemy posiadali więcej niż jeden adres do naszej witryny, poprawi nam to ilość wejść na stronę. Nic bardziej błędnego, gdyż w przypadku rozpoznania przez Google takich praktyk, strona może być ukarana otrzymaniem filtra (spadkiem pozycji na pozycjonowane hasła) lub banem (całkowicie

Zobacz więcej »

Technika pozycjonowania – wstęp

Rozwój technik pozycjonerskich to nieuchronny rezultat ciągle rosnącej potęgi Internetu, wzrostu handlu internetowego oraz powiększającej się konkurencji. Umiejętność „manipulacji” wyników wyszukiwania w popularnych wyszukiwarkach jest umiejętnością, dzięki której można zarobić i dotyczy to zarówno osób pozycjonujących własne strony komercyjne, jak też profesjonalnych pozycjonerów przyjmujących zlecenia od klientów.             Obecnie promocja

Zobacz więcej »
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.