Blog

Blog

Czy pozycjonawanie się opłaca?

 I. Wstęp   Definicja pozycjonowania Pozycjonowanie, zwane również optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych (SEO), to proces dostosowywania strony internetowej, aby była bardziej atrakcyjna dla robotów wyszukiwarek. Celem pozycjonowania jest zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania dla określonych słów kluczowych. Im wyżej strona znajduje się w wynikach wyszukiwania, tym większa jest szansa,

Zobacz więcej »

Depozycjonowanie

Depozycjonowanie jest procesem odwrotnym do pozycjonowania, a więc mającym na celu spadek danej witryny w wynikach wyszukiwania na konkretne frazy kluczowe. Osoby zmierzające do takiego efektu oczywiście nie chcą zaszkodzić własnym stronom internetowym, ale witrynom konkurencji. To kontrowersyjne zagadnienie, któremu jednak warto się przyjrzeć. Należy zacząć od tego, że samo

Zobacz więcej »

Czy optymalizacja się opłaca?

Słowu pozycjonowanie często towarzyszy słowo optymalizacja. Jest to szereg czynności, na które składa się wiele szczegółów tworzenia stron internetowych i edytowania ich treści, a które mają pomóc w procesie pozycjonowania. Niestety optymalizacja nierzadko jest ignorowana przez właścicieli witryn www lub wykonywana w sposób nieprawidłowy albo cząstkowy. Tymczasem istnieją racjonalne przesłanki,

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie to nie blitzkrieg

Pozycjonowanie stron internetowych to proces, którego celem jest poprawa pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Jest to proces długofalowy, wymagający odpowiedniej strategii i ciągłej pracy, ale w zamian za to może przynieść wiele korzyści, takich jak zwiększenie ruchu na stronie i zwiększenie konwersji. Niestety, wiele firm i przedsiębiorstw oczekuje, że pozycjonowanie

Zobacz więcej »

Dywersyfikacja jako fundament pozycjonowania

Każdy, kto choć trochę interesował się pozycjonowaniem stron internetowych wie, że zasadniczo polega ono na gromadzeniu możliwie dużej liczby dobrych jakościowo linków prowadzących do promowanej witryny. Szczegóły tego procesu to już setki teorii, domysłów, niezliczone eksperymenty, próby i błędy, liczne koncepcje i narzędzia stosowane przez poszczególne firmy pozycjonerskie, jak również

Zobacz więcej »

Lokalizacja użytkownika a wyniki wyszukiwania

1. Wprowadzenie Google ma różne wyniki wyszukiwania dla różnych lokalizacji, ponieważ stara się dostarczyć najbardziej relevantne wyniki dla użytkownika w danym miejscu. Na przykład, jeśli szukasz pizzerii w Warszawie, Google wyświetli Ci restauracje znajdujące się w Twojej okolicy, zamiast tych, które są poza miastem.2. Jak działa lokalizacja w Google Aby

Zobacz więcej »

Sklepy PrestaShop

I. Co to jest PrestaShop? PrestaShop to jeden z najpopularniejszych na świecie systemów do tworzenia sklepów internetowych. Jest to oprogramowanie open source, co oznacza, że jest dostępne za darmo dla wszystkich użytkowników. PrestaShop został stworzony we Francji w 2007 roku i od tego czasu zdobył sobie rzeszę fanów na całym

Zobacz więcej »

Mapa strony i jej znaczenie

Mapa strony, nazywana również indeksem strony, to narzędzie, które pomaga w organizacji treści na stronie internetowej. Jest to graficzne przedstawienie struktury witryny, zawierające listę wszystkich dostępnych na niej podstron wraz z ich hierarchicznym rozmieszczeniem. Mapa strony może być wykonana w różnych formatach, na przykład jako diagram przepływu, drzewo strony lub

Zobacz więcej »

Kształtowanie wizerunku w Internecie

Kształtowanie wizerunku w Internecie – jak zadbać o swoją reputację w sieci? Wprowadzenie W dzisiejszych czasach Internet jest powszechnie używany jako narzędzie komunikacji, edukacji, rozrywki, a także jako źródło informacji o nas samych. Dlatego też coraz większą wagę przykłada się do kształtowania wizerunku w Internecie. Ale co to właściwie oznacza

Zobacz więcej »

Skąd czerpać linki przychodzące?

Algorytm wyszukiwarki Google nie jest publicznie dostępny, a wraz z upływem czasu staje się coraz bardziej rozbudowany. Specjaliści SEO przy pomocy rozmaitych narzędzi, testów i domysłów starają się jak najdokładniej rozgryźć zasady rządzące mechanizmem pozycjonowania stron internetowych. Powszechnie wiadomo jednak, że zasadniczym czynnikiem wpływającym na widoczność określonej witryny w Google

Zobacz więcej »

Optymalizacja i tworzenie strony pod Google

Przez optymalizację strony rozumiemy działania mające na celu poprawę jej kodu, wyglądu i treści tak, by była bardziej przyjazna dla Google. Staramy się więc, by dzięki naszym zmianom była szybciej indeksowana i znajdowała się wyżej w wynikach wyszukiwarki, gdyż dobrze zoptymalizowana strona to połowa sukcesu pozycjonowania.  Najlepiej znać wszystkie zasady

Zobacz więcej »

Filtry i bany w Google

Filtry i bany nadawane przez Google mają za zadanie walczyć ze stronami stosującymi nieuczciwe techniki mające podnieść ich miejsce w wyszukiwarce. Bardzo często właściciele witryn nie zdają sobie do końca sprawy, za co mogą być ukarani a i same kary bywają niekiedy przypadkowe.Na wstępie musimy jednak rozróżnić oba terminy. Filtr

Zobacz więcej »

Dwa lub więcej adresów biegnących do jednej strony

Dość często spotykamy się z błędnym wyobrażeniem, że jeżeli będziemy posiadali więcej niż jeden adres do naszej witryny, poprawi nam to ilość wejść na stronę. Nic bardziej błędnego, gdyż w przypadku rozpoznania przez Google takich praktyk, strona może być ukarana otrzymaniem filtra (spadkiem pozycji na pozycjonowane hasła) lub banem (całkowicie

Zobacz więcej »

Technika pozycjonowania – wstęp

Rozwój technik pozycjonerskich to nieuchronny rezultat ciągle rosnącej potęgi Internetu, wzrostu handlu internetowego oraz powiększającej się konkurencji. Umiejętność „manipulacji” wyników wyszukiwania w popularnych wyszukiwarkach jest umiejętnością, dzięki której można zarobić i dotyczy to zarówno osób pozycjonujących własne strony komercyjne, jak też profesjonalnych pozycjonerów przyjmujących zlecenia od klientów.             Obecnie promocja

Zobacz więcej »

Inwestowanie w stronę internetową

Dlaczego warto inwestować w stronę internetową?Inwestowanie w stronę internetową to inwestycja w rozwój firmy i przedsiębiorstwa. W dzisiejszych czasach coraz więcej klientów poszukuje informacji o produktach i usługach online, a posiadanie profesjonalnej strony internetowej zwiększa widoczność i zasięg naszej firmy. Co więcej, strona internetowa stanowi ważne narzędzie w budowaniu marki

Zobacz więcej »

Pozycjonujemy od 20 lat

 Nasza firma Pozycjonowanie Łódź zajmuje się głównie pozycjonowaniem stron internetowych, ale także oferuje kompleksowe usługi związane z tworzeniem stron, rejestracją domen oraz sprzedażą hostingów. Działamy na rynku usług internetowych już od 20 lat, co daje nam szerokie doświadczenie w branży. W ciągu tego czasu zyskaliśmy zaufanie wielu klientów, zarówno korporacji,

Zobacz więcej »

Pozycjonowanie stron

I. Wstęp Pozycjonowanie strony internetowej to dzisiaj podstawa, jeśli chcemy, aby nasza firma była widoczna w internecie. Jeśli prowadzisz biznes w Łodzi lub w okolicach, to wiesz, że pozycjonowanie stron w Google to klucz do sukcesu. Dlaczego? Bo dzisiaj większość klientów szuka informacji o produktach i usługach właśnie w internecie.

Zobacz więcej »

Kim jesteśmy

Początki firmy sięgają już 1997 roku, kiedy to zespół informatyków-pasjonatów postanowił połączyć swoją wiedzę i doświadczenie pod jednym szyldem. Tak powstał nowoczesny salon komputerowy, który istnieje do dziś, ciesząc się uznaniem w oczach kolejnych zadowolonych klientów. Firma zajmuje się sprzedażą komputerów stacjonarnych i notebooków, części i akcesoriów, wszelkiego rodzaju naprawami,

Zobacz więcej »